Onze volgende trajecten!

#AccountingOfToday

Omdat niet elke ondernemer zin heeft om fysiek af te spreken (al dan niet door Covid), hebben we een alternatief volledig Online traject van 3 maanden opgezet. Ons eerst volgende traject ziet er als volgt uit wat cruciale data betreft. Onder de data zie je nog wat meer informatie over de diepte van ons traject.

Voor meer informatie over onze offline trajecten, scroll naar onderen.

26 februari 2021 om 9u30 (3uur)

Overzicht software

In een webinar gaan we op een interactieve manier kennismaken met elkaar, maar gaan we vooral alle software spelers overlopen die vandaag op de markt aanwezig zijn.

26 februari 2021 om 9u30 (3uur)

1 maart 2021 om 9u30 (3uur)

Overlopen nieuwe technologie

Nu we weten welke spelers er vandaag op de markt zijn is het interessant de nieuwe technologieën te leren kennen van vandaag maar zeker ook van morgen. Zo hebben we het over AI en RPA

1 maart 2021 om 9u30 (3uur)

Week van 1 maart en volgend.

Doel bepalen

Elk kantoor beslist één digitaal doel dat ze willen halen op het einde. Voor de één zal dat de keuze van een klantenportaal zijn, voor een ander misschien de verandering van het boekhoudpakket. Elk kantoor zal dit individueel doen op basis van een intake/audit gesprek met Finplex!

Week van 1 maart en volgend.

25 maart om 9u30 (3uur)

HR anders bekeken

Hoe krijg je nu jouw medewerkers mee in dit change verhaal? Hoe kan je er voor zorgen dat iedereen binnen de organisatie achter de beslissingen om te veranderen staan? Wij geven jou de juiste handvaten mee. 

25 maart om 9u30 (3uur)

26 maart om 9u30 (3 uur)

Sales en Marketing anders bekeken

Hoe zorg je er nu voor dat jouw klanten betrokken worden in dit verhaal? Hoe profileer jij jouw kantoor als een nieuw digitaal kantoor? En hoe trek je de juiste klanten aan die de juiste prijs voor jouw diensten willen betalen? Hoe trek je de juiste medewerkers aan door de juiste boodschap naar buiten te brengen?

26 maart om 9u30 (3 uur)

7 mei: round up

Graduation

What’s next? Dit traject zit er nu op, maar het is belangrijk nu al nieuwe plannen te maken en een blik in de toekomst te werpen!

7 mei: round up

Interessant om te weten

Dit traject gaat verder dan enkel softwarespelers binnen de accountancy sector. We geven je ook insights in software oplossingen om bijvoorbeeld jouw marketing te vereenvoudigen. 

Daarnaast zorgen we ervoor dat jij met jouw collega’s uit de sector ervaringen kan uitwisselen: want uiteindelijk hebben jullie gelijkaardige uitdagingen!

En uiteraard belichten we ook het luik HR én het luik klanten: want op het einde van de rit wil jij als kantoor de juiste prijs vragen voor jouw diensten.

Naast het traject en de vaste momenten op zich doen we enerzijds een audit van jouw huidige situatie en geven we jouw een op maat advies. Daarnaast kan je gedurende de 3 maanden 6x een uur inplannen met ons om van gedachten te wisselen over specifieke vragen of topics!

Dit traject duurt 3 maanden, je krijgt er vormingsuren (ITAA) voor én is mogelijk te betalen via KMO portefeuille (Xerius). De standaard kostprijs is € 1.500 per deelnemer.

 

 

 

 

 

 

Schrijf je nu in!

Vanaf februari 2021 starten wij terug met onze trajecten! Wij gaan zowel offline (+ online momenten) als volledig online trajecten opzetten. De offline trajecten gaan enerzijds doorgaan in Gent-Antwerpen (één tweedaagse in Gent, één tweedaagse in Antwerpen) én een traject in Limburg.  Zoals gezegd zullen deze starten in februari, maar gezien de Covid Pandemie hebben wij nog geen concrete data/locaties. Het verschil tussen deze trajecten en het online traject van hieronder is dat de offline trajecten 6 maanden duurt, er 5+ offline dag events zijn en je ons wekelijks (in plaats van 6x) kan contacteren voor bijstand en het € 3.000 per traject is. Voor meer informatie: mail ons naar team@finplex.be of plan een open call in met ons via de knop hier onder!